Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

New Season!


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Γεια σας!
Τα νήματα της καινούργιας σεζόν κατέφθασαν και είναι τέλεια. Διαφορετικές ποιότητες σε καταπληκτικά χρώματα.
Ο Χειμώνας σε κάποιες περιοχές καλά κρατεί, η Άνοιξη όμως δεν αργεί και πρέπει να είμαστε έτοιμοι.
Σήμερα λοιπόν σκέφτηκα να υποδεχτώ την νέα σεζόν με μια δημιουργία τεσσάρων εποχών θα έλεγα, μιας και εγώ θα φόραγα το σημερινό γιακά και στο καταχείμωνο για να μου φτιάχνει την διάθεση.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
 Πλεκτός γιακάς ή κολάρο, όπως θέλετε πείτε το, το έχουν φορέσει οι περισσότερες fashionistas και μπορεί να συνδυαστεί με πολλούς τρόπους και να απογειώσει μια εμφάνιση.
knitting]
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλεγμένο με νήμα 50% μετάξι και 50% βαμβακερό. Το περλέ διακοσμητικό κούμπωμα το κάνει πιο ρομαντικό.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Απλό σχέδιο με το βελονάκι.
Αν ενδιαφέρεστε για το σχέδιο στείλτε mail ή αφήστε σχόλιο εδώ. Μπορεί να αργώ λίγο γιατί δεν προλαβαίνω και γιατί τα σχέδια δεν είναι όλα σε ψηφιακή μορφή αλλά θα απαντήσω σίγουρα.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Μην ξεχνάτε και το κανάλι μας στο You Tube, έρχονται προσεχώς καινούργια βίντεο με οδηγίες.
Αυτά τα λίγα από εμένα, θα τα ξαναπούμε στην επόμενη ανάρτηση.
Θυμηθείτε να χαμογελάτε στα δύσκολα, όλα θα πάνε καλά στο τέλος, αν δεν είναι καλά.. τότε δεν είναι το τέλος.
Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: