Σάββατο 7 Μαρτίου 2015

Ζακέτα με βελονάκι

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Γεια σας!
Μάρτιος, ο πρώτος ανοιξιάτικος μήνας, αν και από την Άνοιξη απέχουμε ακόμα, μετά τις πρόσφατες καταιγίδες και τα χιόνια. "Μάρτης ,γδάρτης" που λέει και ο λαός.
Παρ' όλα αυτά η πρώτη ζακέτα για την εποχή που αναμένουμε είναι έτοιμη.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Πλεγμένη κυκλικά με βελονάκι και μακριά μανίκια χωρίς ραφές.
Με νήμα 65% μαλλί και 35% αλπακά.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Το λουλούδι στην πλάτη την κάνει ιδιαίτερη, με απλή πλέξη.

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Σε λιλά χρώμα κατάλληλο για την εποχή, συνδυάζεται εύκολα με πολλά χρώματα.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Έρευνες αποδεικνύουν ότι το πλέξιμο βοηθάει για καλύτερη σωματική και πνευματική υγεία. Δεν είναι πλέον μια απασχόληση για ... γιαγιάδες, σήμερα όλο και περισσότερος κόσμος το αγκαλιάζει καθιστώντας το ένα άκρως εξαιρετικά δημοφιλές χόμπι.
Έρευνα της Ιατρικής σχολής του Χάρβαρντ, έδειξε ότι, το πλέξιμο μειώνει τους παλμούς της καρδιάς με αποτέλεσμα να ρίχνει την πίεση.
Λειτουργεί θεραπευτικά, αποσπώντας την προσοχή, βοηθώντας έτσι τους ανθρώπους να διαχειριστούν τον πόνο.
Είναι ένα εξαιρετικά χαλαρωτικό χόμπι μειώνοντας το άγχος και το στρες.
Το πλέξιμο συνδέει τους ανθρώπους, συμμετέχοντας σε ομάδες πλεξίματος η δραστηριότητα γίνεται κοινωνική.
Επιτρέπει στους ανθρώπους να αλληλεπιδρούν ευγενικά και χτίζει την εμπιστοσύνη (αυτή την εκμεταλλεύονται και κάποιοι) και την αυτοεκτίμηση.
Το πλέξιμο βελτιώνει την συγκέντρωση και μειώνει τον κίνδυνο της άνοιας. Τέλος, προσφέρει ένα ευχάριστο διάλειμμα στο φορτωμένο πρόγραμμα, μας δίνει την ευκαιρία να μείνουμε μόνοι, με τις σκέψεις μας.
Το παιχνίδι, η ανάγνωση βιβλίων και οι χειροτεχνίες μειώνουν τις πιθανότητες εμφάνισης ήπιας γνωστικής εξασθένισης  κατά 30% με 50% . 
Θέλετε και άλλα επιχειρήματα;
Πιάστε τις βελόνες και τα νήματα.


Υ.Γ. :  "Η βία δεν είναι μαγκιά. Μίλα, μη φοβάσαι...Αναγνωρίζω, αρνούμαι, αντιδρώ στη βία στο σχολείο.
Σου είπα καλημέρα,
με έσπρωξες πιο πέρα.
Σου ζήτησα αγάπη,
μου έβγαλες αγκάθι.
Ζωγράφισα πουλιά,
έκοψες τα φτερά.
Ζωγράφισα ένα φίλο,
μου έσκισες το φύλλο.
Σου έδειξα τ΄ αστέρια,
μου πλήγωσες τα χέρια.
Σου ΄δειξα μια καρδιά,
την πόνεσες βαθιά.
 
Είμαι μόνο ένα παιδί,
Είσαι μόνο ένα παιδί.
Μας χωρίζει ένα γράμμα.
Μας ενώνει μια ζωή...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: