Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Το πλεκτό Chanel

Γεια σας!
Νεράκι που τρέχει ο χρόνος και πέρασε και αυτή η εβδομάδα. Μέτα από τα μελομακάρονα, τους κουραμπιέδες και τα διάφορα γλυκά που έχουν την τιμητική τους είμαι εδώ και σήμερα πιστή στο ραντεβού μου να κλέψω λίγο από τον χρόνο σας για χάρη της δημιουργίας.
Πλεκτό σακάκι λοιπόν τύπου Chanel σε αυτό το υπέροχο navy blue χρώμα με μαύρες λεπτομέρειες.


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Το Chanel σακάκι κουβαλάει μια ολόκληρη ιστορία δεν είναι απλά ένα επώνυμο σακάκι. Το πρώτο σακάκι δημιουργήθηκε το 1916 από μαλλί και με προσοχή στην λεπτομέρεια. Είναι συνώνυμο πλέον της κομψότητας και φοριέται μέχρι σήμερα σε άπειρους συνδυασμούς.


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Πλεγμένο λοιπόν με νήμα 70% ακρυλικό 20% mohair με τυνησιακό βελονάκι και εναλλαγές στα χρώματα. Τύπου Chanel λοιπόν χωρίς πέτο (γιακά) αλλά με δύο κλασικά κουμπιά που δίνουν στιλ.
Συνδύασα επίσης το σακάκι μου με ένα χειροποίητο αξεσουάρ για τον λαιμό.


knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
  Όπως έλεγε και η Coco Chanel : "όσο περισσότερα αξεσουάρ, τόσο το καλύτερο."
Ένα πράγμα μόνο εύχομαι μετά από τόσα γλυκά να μπορέσω να το φορέσω τα Χριστούγεννα!
Φτάσαμε πάλι  στο τέλος αλλά δε πειράζει, είπαμε νεράκι ο χρόνος που τρέχει.
Φιλιά
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: