Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Δημιουργίες για ... Χριστούγεννα!

Γεια σας!
Μόνο λίγες ημέρες απέχουμε από τα Χριστούγεννα και όπως έχω υποσχεθεί οι αναρτήσεις μας θα είναι γιορτινές και αισιόδοξες! Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος στολίσαμε τα σπίτια μας με λαμπερά στολίδια που μας ανεβάζουν την διάθεση και μας υπενθυμίζουν το χαρμόσυνο γεγονός που προσμένουμε. Φέτος λοιπόν εγώ αποφάσισα να πρωτοτυπήσω και να στολίσω το σπίτι μου με χειροποίητα Χριστουγεννιάτικα στολίδια τα οποία εκτός, ότι μου ανέβασαν την διάθεση, γέμισαν δημιουργικά και  τον χρόνο μου.


knitting
Πλέξτο μου και αυτό



knitting
Πλέξτο μου και αυτό
Πλεκτά στολίδια λοιπόν για Χαρούμενα και Δημιουργικά Χριστούγεννα!


knitting
Πλέξτο μου και αυτό
Σελιδοδείκτες, γιατί δεν υπάρχει καλύτερο δώρο από ένα καλό βιβλίο ειδικά αν συνοδεύεται και από έναν πρωτότυπο σελιδοδείκτη.


knitting
Πλέξτο μου και αυτό


knitting
Πλέξτο μου και αυτό
 Πλεκτοί χιονάνθρωποι για το δέντρο και όχι μόνο!( Δεν λειώνουν κιόλας αυτοί).


knitting
Πλέξτο μου και αυτό
Χιονονιφάδες και άστρα για λάμψη. Όλοι χρειαζόμαστε λίγο φως στις ψυχές μας!



knitting
Πλέξτο μου και αυτό
Θήκη για το κινητό. Κάποιοι λένε ότι ο Άγιος Βασίλης δεν υπάρχει κι όμως φέτος στις γιορτές θα τον κουβαλάμε όπου κι αν πάμε.

Εδώ θέλω να ευχαριστήσω τον Μορφωτικό Πολιτιστικό Σύλλογο Ολυμπιάδας Εορδαίας για την τιμή που μου έκανε να συμπεριλάβει στο 1ο Χριστουγεννιάτικο bazaar που διοργάνωσε τις πλεκτές δημιουργίες μου. Εύχομαι να συνεχίσει έτσι δυναμικά το έργο του!

  Είχα σκεφτεί να κλείσω πολύ διαφορετικά την σημερινή ανάρτηση αλλά τα γεγονότα κάποιες φορές μας προσπερνούν δεν έχω να πω πολλά όταν μιλούν τόσο μεγάλοι ΑΝΘΡΩΠΟΙ τα λόγια περιττεύουν.
"Κατά την διάρκεια της ζωής μου έχω αφοσιώσει το εαυτό μου στον αγώνα του Αφρικανικού λαού. Έχω πολεμήσει εναντίον της λευκής κυριαρχίας, και έχω πολεμήσει εναντίον της μαύρης κυριαρχίας. Έχω λατρέψει το ιδανικό μίας δημοκρατικής και ελεύθερης κοινωνίας όπου όλα τα άτομα θα ζήσουν για πάντα μαζί αρμονικά και με ίσες ευκαιρίες. Είναι ένα ιδανικό που ελπίζω να ζήσω γι' αυτό. Αλλά, Θεέ μου, εάν χρειαστεί, είναι και ένα ιδανικό που είμαι προετοιμασμένος να πεθάνω γι' αυτό". "Ο θάνατος είναι αναπόφευκτος. Όταν ένας άνθρωπος έχει κάνει αυτό που θεωρεί καθήκον του προς το λαό και την πατρίδα του, τότε μπορεί να αναπαυθεί εν ειρήνη". ( Νέλσον Μαντέλα 1918-2013).
Κάπου εδώ τελειώνει και η σημερινή ανάρτηση, όπως γνωρίζουμε λοιπόν, όταν κάτι φτάνει στο τέλος του, κάτι καινούργιο κάνει την εμφάνιση του γι' αυτό μείνετε συντονισμένοι!
Φιλιά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: