Σάββατο 27 Αυγούστου 2016

Διαχρονικό μπικίνι...

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Με τις βαλίτσες γεμάτες θάλασσα, ήλιο, όμορφες στιγμές και καινούργιες γνωριμίες, επιστρέψαμε στην πόλη για να συνεχίσουμε τις διακοπές...όλη η Ελλάδα μια θάλασσα μέχρι να χειμωνιάσει θα την χαιρόμαστε.
Δεν έπλεξα κάτι συγκεκριμένο και καινούργιο το φετινό καλοκαίρι πολλά και διάφορα από αυτά που κατά καιρούς βλέπετε εδώ για φίλους και γνωστούς που τα παρήγγειλαν ή έτσι νόμιζα...
Σκοπό είχα  στην σημερινή ανάρτηση να αναπολήσω τις στιγμές που πέρασα όλο αυτό το διάστημα και να ανανεώσω την επικοινωνία μαζί σας, αδειάζοντας όμως τις βαλίτσες ανακάλυψα αυτό το crochet-bikini που δεν το έχετε ξαναδεί.

Πλέξιμο
Πλέξτο μου και αυτό...
Σε παλαιότερες αναρτήσεις, έχω δημοσιεύσει κάποιες ιδέες  για πλεκτό μαγιό, το κοραλλί μπικίνι που ενθουσίασε, το ολόσωμο μαγιό που προβλημάτισε με το σχέδιο του και φυσικά το λευκό μπικίνι που δεν πέρασε απαρατήρητο.

Πλέξιμο
Πλέξτο μου και αυτό...
Το σημερινό μπικίνι είναι λίγο διαφορετικό.
Ακολουθώντας την τάση της εποχής που θέλει τα δυο μέρη του μπικίνι διαφορετικό χρώμα και το στυλ λίγο vintage το έπλεξα κίτρινο με ροζ.

Πλέξιμο
Πλέξτο μου και αυτό...
Διαφορετική η πλέξη και το cup για το πάνω μέρος

Πλέξιμο
Πλέξτο μου και αυτό...
συνδυασμένο απόλυτα σε στυλ και πλέξη με το κάτω.
Φυσικά με επένδυση και για τα δυο μέρη σε ουδέτερο χρώμα.

Πλέξιμο
Πλέξτο μου και αυτό...

 Πλεγμένο με βελονάκι και νήμα μετάξι και bamboo.
 Η υφή του είναι καταπληκτική και φυσικά στεγνώνει πολύ γρήγορα.

Πλέξιμο
Πλέξτο μου και αυτό...
Η αλήθεια είναι ότι δεν δούλεψα πολύ το φετινό καλοκαίρι αποφάσισα να κάνω πραγματικές διακοπές και νομίζω τα κατάφερα.
Ασχολήθηκα βέβαια με μια καινούργια για εμένα τεχνική πλεξίματος, διάβασα, είδα σχέδια, τα ανέλυσα, πήρα ιδέες και πολύ σύντομα θα δείτε αξιόλογες δημιουργίες.
Περισσότερες λεπτομέρειες με την νέα σεζόν, με ανανεωμένο blog, καινούργια χρώματα και νήματα (που τα περιμένω) και φυσικά πολύ πλέξιμο!
Μέχρι τότε τα μπάνια συνεχίζονται...

Πλέξιμο
Πλέξτο μου και αυτό...
Φιλιά πολλά να περνάτε τέλεια!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: