Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Ζακέτα με κάθετη πλέξη

Γεια σας!
Μου λείψατε  πάρα πολύ, πολλοί και διάφοροι λόγοι με κράτησαν μακριά σας για καιρό και ενώ το πλέξιμο συνεχίζετε σε χειμερινούς ρυθμούς και οι δημιουργίες πολλαπλασιάζονται δεν πρόλαβα να τις φωτογραφήσω όλες και να τις μοιραστώ μαζί σας.
Δεν πτοούμαστε όμως  σιγά σιγά θα επιστρέψουμε στους γνωστούς ρυθμούς μας και οι καινούργιες δημιουργίες θα είναι έτοιμες σύντομα  για τα μάτια σας μόνο...
Μια ζακέτα με κάθετη πλέξη με απασχόλησε για λίγο καιρό, είναι πλεγμένη μονοκόμματα χωρίς ραφές.
Η πλέξη της είναι απλή, η τεχνική της λίγο πιο περίπλοκη και ασυνήθιστη.
Την έπλεξα με φορά από το αριστερό μπροστινό μέρος προς τα πίσω και από πίσω προς το δεξί μπροστινό. Τα μανίκια είναι κυκλικά πλεγμένα από την μασχάλη προς τον καρπό.
Τέλος σήκωσα πόντους περιμετρικά από το αριστερό μπροστινό μέχρι το δεξί και τελειοποίησα την ζακέτα μου με έναν υπέροχο γιακά.
Το νήμα 50% μαλλί, 50% ακρυλικό και ξύλινα, ταιριαστά κουμπιά.
Το "Πλέξτο μου και αυτό..." ανανεώθηκε, οι τρόποι επικοινωνίας παραμένουν οι ίδιοι, μπορείτε να στείλετε τα μηνύματα σας  σε :
plextomoykaiauto@gmail.com  και στο
papadimi3u@gmail.com
Επίσης μείνετε συντονισμένοι με την σελίδα μας στο facebook.
Στείλτε μου τα μηνύματα σας πείτε μου τι άλλο θα θέλατε να δείτε στο "Πλέξτο μου και αυτό..."
Φιλιά!

Υ.Γ "Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν στην υπέροχη καστροπολιτεία της Οχρίδας."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: