Σάββατο 30 Αυγούστου 2014

Motifένια ζακέτα!

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Γεια σας!
Motifένια ζακέτα σας έχω σήμερα , πλεγμένη κομμάτι κομμάτι με πολύ αγάπη για την φίλη μου την Ιωάννα.
Motif ή Μοτίβο στα ελληνικά είναι πολλά επαναλαμβανόμενα σχέδια του ιδίου μεγέθους και σχήματος,  που ενώνονται μεταξύ τους και σχηματίζουν ένα μεγαλύτερο σχέδιο στην δική μας περίπτωση την ζακέτα μας!
Η ζέστη καλά κρατεί αλλά μετά το απογευματάκι εκεί ψηλά στο υπέροχο μας Πήλιο το χρειαζόμαστε το ζακετάκι, ελαφρύ και καλοκαιρινό!
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλεγμένη με νήμα 50% bamboo 50% βαμβάκι με μανίκι 3/4 σε ρομαντικό στυλ.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Περιμένω τα σχόλια σας και μην ξεχνάτε το διαγωνισμό για τη noodle τσάντα! Η 13η  Σεπτεμβρίου δεν είναι μακριά!
Εύχομαι να βρίσκεται πάντα μια αφορμή να χαμογελάτε, το χαμόγελο είναι μια καμπύλη που ισιώνει τα στραβά!
Πολλά ευχαριστώ στο σημερινό μοντέλο!!!
Φιλία.


Υ.Γ. Δεν κλαίμε γιατί κάτι τελείωσε! Χαμογελάμε απλά γιατί συνέβη!(Dr Seuss).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: