Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

Crochet top, η τάση της εποχής!

Knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Γεια σας!
Φορέστε φέτος τα πλεκτά σας και το καλοκαίρι!
Δεν είναι απλά μια πρόταση από εμένα που αγαπάω το πλεκτό, αλλά το προτείνουν οι μεγαλύτεροι fashion bloggers, είναι το trend της εποχής και φυσικά πρωτοφορέθηκε στις πασαρέλες των καλύτερων σχεδιαστών .
Δεν μιλάμε βέβαια για το χοντρό πουλόβερ, αλλά για λεπτά πλεκτά ρούχα και αξεσουάρ για το καλοκαίρι. Οι επιλογές είναι άπειρες, ελαφριές τουνίκ, παρεό, μαγιό, σορτσάκια, φορέματα, φούστες και φυσικά top, σαν αυτό που έφτιαξα για τα μάτια σας μόνο.
Knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Crochet top λοιπόν, και για όσους δεν το καταλαβαίνουν crochet είναι η τεχνική πλεξίματος με το βελονάκι. (Αναφέρθηκα σε αυτό σε προηγούμενη ανάρτηση).
Για το σημερινό top επέλεξα μια πλέξη με κενά και σχέδια που ταιριάζουν στην εποχή.
Knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Χρησιμοποίησα λεπτό νήμα 100%  βαμβακερό σε καρπουζί χρώμα που μου φτιάχνει την διάθεση.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Αρχές Ιουλίου και όπως κάθε χρόνο τέτοιο καιρό ανακοινώθηκαν οι βαθμολογίες των πανελλήνιων εξετάσεων, συγχαρητήρια σε όσους πέτυχαν τους στόχους τους, συγχαρητήρια, σε όσους ξεπέρασαν τους στόχους τους, πολλά συγχαρητήρια και σε όσους προσπάθησαν και δεν τα κατάφεραν ή μάλλον κατάφεραν να βγουν πιο δυνατοί. "Η δύναμη δεν προκύπτει από την νίκη, δύναμη είναι να περνάς μέσα από τις δυσκολίες και να αποφασίζεις ότι δεν θα τα παρατήσεις".
Συγχαρητήρια και στην αδερφούλα μου, που μετά από πολύ κόπο, θυσίες και ατελείωτο διάβασμα μας έκανε περήφανους. Να έχεις πάντα επιτυχίες στην ζωή σου και εμείς θα είμαστε εκεί να σε καμαρώνουμε.
Συνέπεια, είναι μια από τις αγαπημένες μου λέξεις, γι' αυτό θα τα ξαναπούμε το άλλο Σάββατο.
Φιλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: