Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

Πλεκτό «costume de bain»!


Knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Γεια σας!
Εσείς γνωρίζατε ότι τα πρώτα μαγιό που φτιαχτήκανε για τις γυναίκες ήτανε μάλλινα?
Κι όμως πριν από 100 χρόνια οι γυναίκες έμπαιναν στη θάλασσα με πλεκτά μάλλινα φορέματα (τύπου ολόσωμου μαγιό) με φουσκωτά μανίκια. (πως κολυμπούσαν, μην ρωτάτε).
Το μαγιό που έχω εγώ σήμερα για εσάς μπορεί να είναι πλεκτό αλλά το νήμα του δεν έχει καμία σχέση με το μαλλί όπως και το σχέδιο του δεν έχει καμία σχέση με φόρεμα!
Knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Ολόσωμο μαγιό λοιπόν πλεγμένο με νήμα 60% μετάξι και 40% bamboo.
Οι ιδιαίτερες λεπτομέρειες και το πρωτότυπο σχέδιο το κάνουν μοναδικό.
Knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
 Επίσης η σύνθεση του νήματος, του δίνει την δυνατότητα να στεγνώνει πολύ γρήγορα.
Ο καιρός δεν επέτρεψε μια εξόρμηση στην κοντινότερη παραλία για καλύτερες φωτογραφίες.
Επιφυλάσσομαι για το μέλλον.
Ο Ιούνιος μας βρήκε φέτος λίγο ψυχρός και βροχερός δεν πειράζει όμως έχει και αυτός την ομορφιά του, ας μην μελαγχολούμε θα ανοίξει ο καιρός και πάλι, μετά την βροχή βγαίνει πάντα το ουράνιο τόξο.
Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο να περάσετε καλά ότι κι αν κάνετε θα τα ξαναπούμε με μια ακόμα δημιουργία πολύ σύντομα.
Φιλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: