Τρίτη 21 Ιουνίου 2016

Βελόνες και το καλοκαίρι!!!

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Γεια σας!
Το θερμόμετρο ανέβηκε πολύ και επικίνδυνα και εγώ εδώ είμαι με μια ακόμα ανάρτηση, πέρασε καιρός και η έλλειψη χρόνου είναι η αιτίας της απουσίας μου.
Δεν σταμάτησα όμως την αγαπημένη μου ασχολία, το πλέξιμο πάντα καταλαμβάνει ευχάριστα ένα μερίδιο του χρόνου μου όσο πιεσμένο πρόγραμμα και να έχω.
Ένα πλεκτό κοντομάνικο ζακετάκι μου ζήτησε μια φίλη, έπιασα τις βελόνες λοιπόν και κάπου ανάμεσα από τις αποδράσεις στις κοντινές παραλίες και από τα σοκάκια του Πηλίου για δροσιά το πλεκτό τελείωσε.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Πλεγμένη χωρίς ραφές η ζακέτα μας, όπως συνηθίζω το τελευταίο διάστημα.

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Με πλέξη που σχηματίζει τρυπούλες και moss για τις μπορντούρες.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Χωρίς κοψίματα με μονοκόμματο μανίκι
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Το χρώμα της άμμου, από τα κυρίαρχα του φετινού καλοκαιριού, αφήνουμε λίγο τις παστέλ αποχρώσεις και κινούμαστε σε γήινους και πιο παλ τόνους, χωρίς να ξεχνάμε το κλασικό ναυτικό για το καλοκαίρι κόκκινο, άσπρο, μπλε.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Νήμα βαμβακερό.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Αυτά τα λίγα από εμένα, θα επιστρέψω σύντομα, μέχρι τότε δημιουργείστε, σχεδιάστε, φανταστείτε και στείλτε μου μηνύματα με τα έργα σας.
Μπορείτε επίσης να μου στέλνετε μήνυμα για τα σχέδια που σας ενδιαφέρουν.
Με πολλά νερά,  αντηλιακό και πολλές βουτιές στις παραλίες θα την περάσουμε για λίγες μέρες ακόμα, καύσωνας είναι θα περάσει...
Φιλιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: