Κυριακή 24 Απριλίου 2016

Πλέκτα Καλάθια!

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Γεια σας!
Με πασχαλινή διάθεση και όρεξη για δημιουργία, για την σημερινή ανάρτηση έπλεξα πλεκτά καλάθια, με διάφορα νήματα και σε διάφορα σχέδια και χρώματα για τα φετινά πασχαλινά αυγά.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Συνεργάστηκα με την αδερφή μου, η οποία στόλισε τα καλάθια με λουλουδάκια, κορδέλες και πασχαλίτσες.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Τα γεμίσαμε προσωρινά με σοκολατάκια και διακοσμητικά αυγά, μέχρι την Μεγάλη Πέμπτη που κατά παράδοση βάφουμε τα κανονικά αυγά.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Το κάθε καλαθάκι διαφορετικό με την δική του χάρη. Η τεχνική για να το φτιάξετε πανεύκολη.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Υλικά που χρειάστηκα:
-Νήμα βαμβακερό
-Βελονάκι ψιλό σε νούμερο κατάλληλο για το νήμα.
-Βελόνα ραψίματος για να κρύψουμε το νήμα στο τέλος.
-Κόλλα ξύλου (λευκή)
-Μπολ σε διάδορα σχήματα και μεγέθη για καλούπι
-Διάφανης μεμβράνη που τυλίγουμε τρόφιμα
-Ένα πινέλο για την κόλλα
-Λίγο νερό
-Κορδέλες και διάφορα διακοσμητικά για το στόλισμα
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Τεχνική:
-Έπλεξα διάφορα δαντελωτά στρογγυλά πετσετάκια με βελονάκι και βαμβακερό νήμα, στο διαδίκτυο κυκλοφορούν πάρα πολλά δωρεάν σχέδια και εύκολα στην εκτέλεση τους.
(μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τα δαντελωτά πετσετάκια που τα έπλεξε κάποια χρυσοχέρα γιαγιά ή μαμά για προίκα και τα έχετε σε κάποιο συρτάρι ξεχασμένα. Εγώ γι΄ αυτά έπλεξα τα δικά μου).
-Πήρα λοιπόν ένα από αυτά τα πετσετάκια και διάλεξα ένα μπολ σε κατάλληλο μέγεθος για καλούπι.
-Έστρωσα μια εφημερίδα στον πάγκο όπου εργάστηκα και έβαλα το μπολ ανάποδα επάνω.
- Κάλυψα το μπολ με την διαφανής μεμβράνη
-Έβαλα λίγο νερό σε ένα μπολ και διέλυσα μέσα λίγη ποσότητα κόλλας.
-Βούτηξα το πετσετάκι μέσα στο μπολ, το στράγγισα και το τοποθέτησα προσεκτικά πάνω στο καλούπι.
-Πέρασα με το πινέλο ένα στρώμα ακόμα κόλλας πάνω στο πετσετάκι (όχι την διαλυμένη, από την συσκευασία την παχύρρευστη)
-Το άφησα να στεγνώσει αρκετές ώρες.
-Το έβγαλα από το καλούπι και προσεκτικά τράβηξα την διαφανής μεμβράνη να ξεκολλήσει.
-Σχεδόν τελείωσε, το στόλισα και το γέμισα με γλυκά ή διακοσμητικά αυγά.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Το αποτέλεσμα εντυπωσιακό και γλυκούλι.
Όσο χρόνο διέθεσα εγώ για να δημιουργήσω τα καλαθάκια ή αδερφή μου ανακάλυψε και ενθουσιάστηκε με την τεχνική για διακοσμητικά αυγά με πούλιες και χάντρες.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Καταπιάστηκε με αυτό και τα κατάφερε.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Μεγαλούργησε θα έλεγα έκανε πολλά σχέδια, έπαιξε με τις πούλιες, τις χάντρες και τις δεξιότητες της.
Τα υλικά που χρησιμοποίησε απλά.
- Αυγά από φεριζόλ σε διάφορα μεγέθη
-Πούλιες σε διάφορα χρώματα
-Χάντρες μικρές για στοπ.
-Κοντές καρφίτσες
Πολλή φαντασία και διάθεση για δημιουργία.
Τεχνική :
Σχεδίασε πάνω στο αυγό την παράσταση. Περνούσε στην καρφίτσα μια χαντρούλα μετά μια πούλια και την κάρφωνε πάνω στο αυγό στο σημείο που επιθυμούσε ανάλογα με το σχέδιο και το χρώμα.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Δυο τεχνικές για να πειραματιστείτε, να διασκεδάσετε να πρωτοτυπήσετε, να κάνετε δώρα για τους αγαπημένους σας, είμαι στην διάθεση σας για όποια απορία. Μπορώ να σας στείλω με μεγάλη χαρά σχέδια για πετσετάκια για τα δικά σας καλάθια.
Περιμένω τα σχόλια σας και φωτογραφίες από τις δημιουργίες σας!
Καλή Ανάσταση σε όλους!!!
Φιλιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: