Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

Το υπέροχο ...mohair!

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
 Γεια σας!
Το Mohair είναι ένα νήμα κατασκευασμένο από το μαλλί της κατσίκας Αγκύρας, είναι ανθεκτικό, ελαστικό και το κατατάσσουμε στα νήματα πολυτελείας χάρη στην λάμψη και την γυαλάδα του, όπως το μετάξι και το κασμίρ.
Γι' αυτούς και πολλούς ακόμα λόγους αποφάσισα να πλέξω το σημερινό πουλόβερ με mohair.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Το mohair διαθέτει μονωτικές ιδιότητες και είναι πολύ ζεστό το χειμώνα γι' αυτό και η πλέξη που χρησιμοποίησα μετο βελονάκι, σχηματίζει τρυπούλες (δεν το ήθελα πολύ πυκνό).
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Το σχέδιο το ανακάλυψε μια φίλη σε ένα γερμανικό περιοδικό και γνωρίζοντας την έφεση μου, μου το πρότεινε. Δεν έκανε λάθος, έγινε υπέροχο πουλόβερ.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Στο χρώμα που λατρεύω και που ταιριάζει με όλα.
Υπάρχουν πολλά χρώματα και διάφορα σχέδια με βασικό νήμα το mohair
Περιμένω τα σχόλια σας!
Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: