Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2015

Neckwarmer για άντρες!

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...

Γεια σας!
Πλεκτό αντρικό λαιμό σας έχω σήμερα, δεν θέλω κανέναν παραπονεμένο.
Αν και ο καιρός ακόμα καλά κρατεί και βιώνουμε δεύτερη Άνοιξη για φέτος, δεν πρέπει να λείπει από καμία αντρική ντουλάπα, ένας καλοπλεγμένος λαιμός. (Neckwarmer)
Ο κυριότερος ρόλος του είναι να ζεσταίνει τον λαιμό, αλλά καλύπτει και άλλες ανάγκες γιατί γενικά ότι βρίσκεται στο λαιμό τραβάει την προσοχή και δεν περνάει απαρατήρητο, δίνει στυλ χωρίς πολλά πολλά.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλεγμένο με βελόνες κυκλικά, με τρία διαφορετικά νήματα
70% μαλλί, 30% ακρυλικό για γκρι μαύρο
100% ακρυλικό για το φλούο πράσινο
100% angora για το μαύρο
Ένα απλό σχέδιο, ένας έξυπνος συνδυασμός ζέρσεϊ και moos.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Περιμένω τα σχόλια και τα μηνύματα σας, μην μου ανησυχείτε αν αργώ λίγο στις απαντήσεις μου δεν σας ξεχνάω απλά είστε πολλοί και αυτό με κάνει ιδιαιτέρως χαρούμενη.
Χαίρομαι που σας αρέσουν τα πλεκτά μου και χαίρομαι που μπορώ να σας βοηθήσω με τις γνώσεις μου να δημιουργήσετε τα δικά σας, αυτό είναι το "κέρδος" και η "ανταμοιβή" μου.
Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: