Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015

Γυναικείο πουλόβερ

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Γεια σας!
Το πρώτο πράγμα που μας παρακινεί για να αγοράσουμε ένα νήμα είναι το χρώμα και μάλλον κάθε φορά μας ελκύει ένα διαφορετικό χρώμα σύμφωνα με την διάθεση μας.
Για το σημερινό μας πουλόβερ δεν χρειάστηκε να τρέξω στα μαγαζιά για νήμα το έκανε η αδερφή μου, αφού το πουλόβερ προοριζόταν για αυτήν.
Το ροζ χρώμα εκφράζει τρυφερότητα και είναι σίγουρα μια σωστή επιλογή.
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Πλεγμένο κυκλικά με βελόνες, με πλέξη καλαθάκι στο μπροστινό μέρος και μανίκι ρεγκλάν.

knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Σε μια ιδιαίτερη απόχρωση του ροζ. (της πούδρας όπως το λέω εγώ)
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
 Ότι πρέπει το καινούριο πουλόβερ για τις πρώτες χειμωνιάτικες βόλτες πλεγμένο με αγάπη για την αδερφούλα μου!
knitting
Πλέξτο μου και αυτό...
Όταν δημιουργούμε κάτι από την ανάγκη να εκφραστούμε δεν μπορεί παρά να είναι ανεκτίμητο, όποιο σχέδιο κι αν ακολουθήσουμε το αποτέλεσμα δεν είναι ποτέ το ίδιο, ο καθένας μας είναι μοναδικός και αυτά που δημιουργούμε επίσης.
Πάρτε ιδέες, πλέξτε, δημιουργήστε, εκφραστείτε, χαρείτε τα έργα σας και δωρίστε τα με αγάπη, αποκτούν περισσότερη αξία τα πράγματα που φτιάχνουμε όταν δεν σκεφτόμαστε με γνώμονα μόνο το κέρδος. Η χαρά που δίνουμε στους άλλους είναι το μεγαλύτερο κέρδος μας!
Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας: